دومین بازدید فرمانده کل ارتش از اردوگاه لشکرک

امیر سرلشکر عطاالله صالحی برای دومین بار از اردوگاه رزم مقدماتی دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش بازدید کرد
دومین بازدید فرمانده کل ارتش از اردوگاه لشکرک فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از اردوگاه رزم مقدماتی دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش در مرکز آموزش جوادالائمه(ع) نیروی زمینی ارتش حضور یافته و از وضعیت دانشجویان، آموزش نظامی، فرهنگی، شرایط آسایشگاه و تغذیه دانشجویان بازدید به عمل آورد و تدابیر و رهنمودهای لازم را به فرماندهان گردان، گروهان و دسته که در امر آموزش تلاش زیادی دارتد ارائه داد.

در این بازدید امیر سرلشکر صالحی دیدارهای چهره به چهره ای با دانشجویان و روحانیون اعزامی از قم داشت و نماز ظهر و عصر را همراه با دانشجویان اقامه کرد.

بودجه نظامی ایران چقدر است؟+ عکس

جمهوری اسلامی ایران تاکنون به هیچ کشوری حمله نظامی نداشته و فقط در راستای دفاع از مرزهای خود توان بازدارندگی خود را در چارچوب اصول و قوانین بین‌المللی گسترش می‌دهد.
به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سناتورهای جمهوریخواه آمریکایی از جمع‌بندی مذاکرات خشمگین و عصبانی هستند و تلاش می‌کنند تا با بیان دیدگاه‌های منفی از تصویب آن در کنگره جلوگیری کنند.
بودجه نظامی ایران چقدر است؟+ عکس

 

ادامه مطلب ...

حمایت ایران از دمشق، سناریوی تکفیری تبدیل "سوریه به لیبی" را مات کرد!

  حمایت همه‌جانبه ایران ازمحور مقاومت و به‌ویژه سوریه، موجب تقویت اراده مردم این کشور در مقابله با دشمنان ودرهم شکستن طرح تبدیل سوریه به لیبی شد.
 بحران سوریه یکی از چالش‌ها و بحران‌های چند دهه اخیر خاورمیانه و البته جهان می‌باشد که به دلیل اهمیت فراوان به تیتر و سرخط اخبار روز دنیا تبدیل شده است.
حمایت ایران از دمشق، سناریوی تبدیل


 هرچند که قدرت‌های غربی و نیز کشورهای حاشیه خلیج فارس سعی دارند بحران‌های جاری در سوریه را در امتداد بیداری اسلامی یا به اصطلاح خودشان، بهارعربی نشان دهند و دولت "بشاراسد" را به عنوان یک قدرت سرکوبگر که قصد دارد به‌منظور پابرجایی قدرت خود، مردم این کشور را از رسیدن به حقوق شهروندی و در واقع دموکراسی باز دارد؛ معرفی کنند. در واقع، حمایت همه‌جانبه ایران از محور مقاومت و به‌ویژه سوریه، موجب تقویت اراده مردم این کشور در مقابله با دشمنان و درهم شکستن سناریوی تبدیل سوریه به لیبی شد.
ادامه مطلب ...

تصاویر حضور فرماندهان و مسئولین نیروهای مسلح در پنجمین رزمایش فداییان حریم ولایت

پنجمین رزمایش فداییان حریم ولایت با حضور فرماندهان و مسئولین نیروهای مسلح برگزار شد.

تصاویر حضور فرماندهان و مسئولین نیروهای مسلح در پنجمین رزمایش فداییان حریم ولایت




تصاویر حضور فرماندهان و مسئولین نیروهای مسلح در پنجمین رزمایش فداییان حریم ولایت


  ادامه مطلب ...